Subject: FW: Kaili tee TL ja VK projekti kooskõlastamine
From: "Marko Raid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Pärt Põltsam' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 07:40:22 +0300

Tere

Manuses taotlus projekti kooskõlastamiseks.

TL ja VK projekt on alla laaditav: 
https://www.dropbox.com/t/8GEjsd19Yg30tKig.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aquare OÜ

Ehitajate tee 110

Tallinn, Harjumaa

 <http://www.aquare.ee> www.aquare.ee

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole mõeldud Teile, 
palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud e-kiri on 
konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat informatsiooni 
enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele edastada.

This email and its attachments might contain confidential information, which 
is meant only for the use of the recipient. If the message is not intended 
for you, please delete it and all its copies. Note that, confidentiality 
applies to this message and you are not allowed to use the information in it 
for your own benefit, nor can you forward it to another party.